Trångsynta jag

Ibland blir jag irreterad på mig själv, jag har alltid sett mig själv som en öppen och fördomsfri person men ibland så... Jag kom på mig själv när jag satt på Max och åt middag med min sambo, vilka idioter som inte tycker att Max har de godaste hamburgarna (av Sibylla, Frasses, Burger King, McDonalds mm). Sedan tycker jag att alla som äter lätta eller annat skitsmör är mindre intelligenta...don´t get me started on cults...eller sötsenap, eller de som tycker om terrakottafärgade tapeter med björkmöbler eller alla som envisas med att permanenta luggen a la 80-tal...

...men sensmoralen är detta; ibland, inom vissa områden, har jag väldigt liten förståelse för människor som inte tycker som jag. Jag har, ibland, de bästa åsikterna och ibland den enda sanningen. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Lina

skumt..jag sitter också på den enda sanningen som oftast;)

2009-04-29 @ 17:54:39
Postat av: Lisa

Haha då blir det battle!

2009-04-30 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0