Ego girl

Har nyss läst ut Carolina Gynnings bok "ego girl", herregud vad den tjejen har levt. Man upplever att Gynning skulle vara mkt äldre än vad hon egentligen är (som en klok vän till mig sa) och så sant. Gynning är enligt mig den enda tjej som har lyckats från att vara silikon-brud-i-en-dokusåpa till att bli så mycket mer. Hon är intressant för att hon uppenbarligen inte är blåst, hon har större ambitioner än att bara vika ut sig, hon kan förändra sig själv till ngt mer än vad jag nämnde tidigare och hon kan måla. Det sistnämnda ligger mig varmt om hjärtat, alla som har lite av en konstnärssjäl i sig kan jag inte inte tycka om. Iaf Gynnings andra bok "ego woman" kommer ut i höst, ska bli spännande. Många har skrivit om fenomenet Gynning och vad hon har som inte t.ex. Rosing har, det tycker jag inte är så svårt att svara på efter att ha plågat mig igenom ett halvt avsnitt av "den rätta för rosing", den tjejen är mindre smart, minde söt och mindre karismatisk. Så JÄVLA dålig tv by the way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0