Barn av vår tid

Min framtida chef ringde idag och berättade att jag hade fått jobb, tjohoo, då är sommaren och ev. hösten räddad. Så vad gör jag när jag får reda på detta; jo jag skyndade att nät-shoppa lite eftersom jag snart kommer att få en inkomst. Surfade in på hm.com och klickade på alla de plagg som jag har fluktat efter nu en viss tid, men alla fanns inte i lager så det blev inte så mycket till min stora besvikelse, men det är skumt att det första jag tänkte på var att sätta sprätt på de lilla jag har på banken...


Kommentarer
Postat av: Lina

kul;) vad blir det för jobb?

2009-05-08 @ 22:09:05
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag ska jobba på k-rauta. En dröm för en pysselsjäl som jag :)

2009-05-09 @ 16:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0