Snart vila

Har tagit på mig lite för mkt jobb den senaste tiden. Nu ska jag jobba i 14 dagar i sträck och idag är det dag nr 9. Börjar bli lite mera seg i huvudet än vanligt. På måndag får jag vila och det är då jag ska ta tag i allting som jag inte har hunnit med i aug.

* skriva lite flera inlägg på bloggen
* kolla igenom en budget för röda korset (eftersom  jag är ekonomiansvarig för en läxgrupp)
* skriva ett cv
* maila en massa lärare och studievägledare och fixa min utbildning
* tvätta kläder (nu köper jag bara nya, allt är i smutsen)
* fixa lägenheten m framtida renovering
* klippa håret och ev. färga mörkt
* ta tag i rest uppgifter
* betala räkningar
* klara ett skjutprov innan 18 sep


Behöver en personlig assistent....det syns väl...

Kommentarer
Postat av: desiree



Hej hej



är det så att man skulle kunna beställa en "lisa tavla" av dig?



MVH Desiree

2009-09-13 @ 09:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0