Snart vinter...förbereder mig mentalt

När det börjar bli vinter så

* blir jag extremt trött pga av mörker
* blir min hud torr
* blir jag blek som en väldigt anemisk eller sjuk person
* blir mitt hår fetare än vanligt
* fryser jag så mycket att jag sover med kläder på
* börjar jag på allvar längta till sol och värme
* vill jag inte vara ute mer än vad jag måste (typ rasta hunden)

LÖÖV it....skulle faktiskt kunna sova från 1 jan till 31 mars, alt jobba i ett varmt land. Det enda som håller mig levande tills slutet av dec är den varma julkänslan som dock har mattas med åren men finns kvar i magen fram till Nyår.

Förra vintern gick bra och jag hoppas att denna fungerar den med....got to keep it up. Snart jul...


Kommentarer
Postat av: Malin Liljeblad

VA?! Jag som trodde att alla norrlänningar älskar vintern - det finns i blodet liksom! ;)

2010-11-19 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0