En riktig hurtbulle

Idag var det andra gången jag var ute och sprang denna veckan. Egentligen var det hela ett försök att motionera vovven men jag inser ju de självklara fördelar på mitt eget välbefinnande. Bara att försöka hålla ut längre än första veckan, jag brukar tröttna efter 4-5 ggr...

Jag är ute efter det alla löpare eftersträvar; runner´s high. När jag var i som bäst form någon gång under 2002 så kunde jag springa i 1,5 tim och sedan känna mig lagomt trött. Nu springer jag 0,5 tim och är rejält slut.



Kommentarer
Postat av: Lina

känner igen det där..är i så sjukt kass form nu

2009-04-16 @ 11:41:43
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag me. Hoppas nog på ett mirakel...men lite träning är bättre än ingen I guess...

2009-04-17 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0