No f*****g kids

När jag solar får jag vissa bruna fläckar i ansiktet som kallas melasma. Jag blir även helt sjukt fräkning trots att jag inte alls är rödhårig :) Fräknarna bryr jag mig inte om men fläckarna i ansiktet skulle jag kunna vara utan. Har haft lite att göra ikväll så idag läser jag om sjukdomar. På en sida om just hudsjukdomar så läser jag om melasma:

"Melasma förekommer framförallt hos kvinnor i barnalstrande ålder"

Ska jag se mina fläckar som ett gott tecken om att jag kan få barn, att det ännu inte är försent? Jag har länge vetat om de biologiska fördelarna med att fortplanta sig i rätt ålder. Men man blir faan jämt påmind om att det är dags att skaffa barn nu, snart är det försent osv. JAG VILL INTE HA BARN NU!


Kommentarer
Postat av: Lina

inte jag heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-18 @ 09:20:13
URL: http://litenfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0